security jashk

๑اشــــک دل๑

security jashk

๑اشــــک دل๑

نامه ای سرگشاده سوی خدا



 خواهی نخواهی من عاشق زارتم  

 

 هرروزو هرشب همیشه بیقرارتم 
  

روزی نمودندارایش مشتری وزهره
 

  بر پیچ قلب من نها دند همین مهره
 

 نمیدانم چر ا  با من سر  یاری  نداری
 

  نمیدانم چرا  برلب جواب  اری نداری

 

 ندانم  عشق کدوم غریبه قلبت  ربوده
 

 اون کیه تعویذ و  طلسمش  چه بوده
 

 تومیگی  ما  چون سنگ وچون شیشه
  

اما  من  چی   زنده  به  گور م همیشه

 

امشب گوشه ی دو چشمانم تر خواهم کرد
  

عریضه ها نوشته بر پای  کبوتر خواهم کرد
  

نامه برپای کبوتر  سوی  خدا  فرستم
  

ناله ی دل  اشک قلب  جدا    فرستم
  

خدایا چرا   عشق  رو  خلق   نمودی
  

با خلق  عشق بند براین حلق نمودی 
 

 بارها اسیر بی وفایی یار  گشته ام
 

 سربه بیابان  و دربدردیار گشته ام
  

خدایا بیمارم بر بالین کسم  نیست
  

کس هم دم  کس  دلواپسم نیست

  

عشق اون  تاب و طاقتم  دود   کرده
 

 سیلی  زده  اسایشم    کبود   کرده

 

 خدا یایا این عشق  رو زقلب من بردار  

 

 یا دیر نگردد  سرم بیرق  شود   بر دار

نظرات 22 + ارسال نظر
اشک شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ http://red-tear.blogsky.com

تو همش غمی
منم همش اشکه نریختم

داناجاسکی شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ

شعرت خیلی باحاله
همش ازشکست عشقی من می ناله
این را میفرستم به دوست دخترم
به امید اینکه جواب باشه آره
خوشحال بشم دوباره
Www.danajaski.blogfa.com

آلفا یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ق.ظ

مثل همیشه مسخره بود
شعرات از خودت هم داغون تره

آلفا یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ

اینقدر فک نزن جلبک, مشمات پاره میشه
در وبت رو باید کاه گل گرفت, اگه خواستی آنتی ویروس هم بزار ولی آدم عاقل دست تو چشم خودش نمیکنه,اینجوری خودت گیر میوفتی تورجان

دانا یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ http://danajaski.blogfa.com

غصه نخور غمیار عزیزم یکی واسه من وتو هم پیدا میشه تاازغصه و شکستهای تکراری نجاتمون بده وآقای آلفا ازحسادت ازدرون وبرون ماتحتش بسوزه
آخه امروز تو مجله دیدم بعد از مشکل بیکاری_معذل کمبود شوهر توهمه کشورها سال به سال داره بیشتر میشه_

True Love یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.truelove12.blogfa.com

سلام دوست من ،
زیبا بود .

آلفا یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:17 ب.ظ

غمیار:
هر جوری که راحتی فکر کن ولی با این طرز فکر به جایی نمیرسی
این ره که تو میروی به ترکستان است
اما دانای ابله به شما چه?
چرا خودتو قاطی میکنی
کی با تو حرف زد
شما چرا دایه مهربانتر از مادر شدی,
من از تو مردترم بهتره بری واسه . . . خودت شوهر پیدا کنی
بعد از دیدن وبت فهمیدم که خیلی عقده ای هستی
تو از اون بدبخت هایی هستی که عقده داشتن یه دوست دختر رو دارند.
یادت باشه دیگه مثل گاو سرتو نندازی پایین هر جا رسیدی نظر بدی

دانا یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.danajaski.blogfa.com

چراباشاعرجماعت درگیرشدی
مگه از روزکار خود سیرشدی
من دانا هستم
در حال گرفتن شما توانا هستم
پس با من کل کل نکن
الکی خودتو زغال منقل نکن

آلفا دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ

غمیار من با خودت مشکلی ندارم
مشکل من با شعرات هست که مفت نمی ارزه,پس لطف کن و شعر نگو تا آبروی شعرا حفظ بشه.
اما شما دانای ابله
من با شاعر جماعت مشکل ندارم من خاک پای هر چی شاعره هستم
اما من اینجا شاعری نمی بینم
نکنه شما میخای اسم خودتو شاعر بذاری!!
شاعر!!! ههههه

True Love دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ق.ظ http://truelove12.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
خوشحالم که دوباره به وبلاگ شما سر می زنم
اگر اجازه بدید انتقاد کنم
این طور که معلومه تایید کردن یا نکردن نظرات خوانندگان به عهده خودتونه ، پس چه ضرورتیه که از این جور دعواها و به کار بردن بعضی وازه های نامناسب در وبلاگتون استقبال کنین ؟
می بخشید ، این انتقاد حرف دلم بود ، باید می گفتم .
پاینده و پیروز باشی

الفا دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ

من شعر بلد نیستم ادعای شاعری هم ندارم
اما شما خیلی دور برداشتی و انتظار نداری کسی ازت انتقاد کنه
توقع داری همه ازت تعریف کنن

بتا دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ

فکرکنم شماها
یعنی آقایون:غمیار.آلفا.ودانا کلی کمبود دارید_که خوشتون میاد الکی بنویسید
بیکاری و الافی یعنی همین

آلفا دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ

آقای دانای ابله
غمیار بی خود کرد با تو
آخه بیچاره بدبخت اگه قرار بر این بود که هر کی دو کلاس سواد داشت شعر بگه , که باید توی این مملکت به جای دکتر, مهندس و... پر از شاعر میشد!!
آیا معیار سنجش سواد افراد سرائیدن شعر هست?
با این سوال احمقانه درک و شعور خودت رو زیر سوال بردی.

[ بدون نام ] دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ

چرا پاسخ هاتون نمایش داده نمی شه ؟ من که هیچ کدوم از پاسخ هاتونو نمی بینم .

پاسخ ها غیر فعال نمودم

دانا دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ب.ظ

خوب یه چیزی بگو که سطح سوادت معلوم بشه

بتا سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ

غمیار:خیلی بیکارهست که الکی جر وبس میکند
آلفا:فکرکنم ارث و میراثش خورده شده که عقده ای هستش_اصلأ به توجه
دانا:فکرکنم نادان است.الکی میاد طرفداری میکنه_

آلفا سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ

دانای ابله:
می بینم که در سطح تیم ملی کم آوردی(از طرز جواب دادنت معلومه)
راستی شما چند سالته عزیزم?
آخه خیلی سوالات بچگانه و مبتدیانه هست
پس برو و هر وقت به بلوغ فکری رسیدی بعد بیا سوال کن

گاما سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ

شما خوشتان میا د کسی از دیوار خونتان بالا بیاد

چرا ایدی بنده رو هک نمودید


مخاطبم دوتا روانی(غمیار و دوست جاسک کهنه ایش)

دانا سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.danajaski.blogfa.com

ابله خودتی
من دانا هستم
حوصله ندارم با تو دیگه کل کل کنم.آخه وقت ندارم با بیکار جماعت جرو بس کنم
الاف دیدم نه این طوری
توکه بیکاری هرشب بیا تو وبلاگم آمار بنده رو بالاببر
هرکلیک١٠٠تومان

ماورابنفش چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ق.ظ

اسم من یکی کم بود که در میان اشعه های خطرناک الاف و شاعرین غمیار ودانا خوش بدرخشد

علی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ب.ظ http://jafariali1.blogfa.com

ســــــــــــــــــــــــــــــلام به تووبلاگ نویس حرفه ای ازمطلب های زیبات حال کردم واقعاترکوندی بامطلب های جذاب وزیبایت
وبتو مطالعه کردم واقعا زیبا و پر محتوا بود بهت تبریک میگم به خاطر این همه سلیغه و هوش و ذکاوت...
اگه اجازه بدین می خوام با شما تبادل لینک کنم...
اگه میشه منو با نام توپترین وبلاگ ورزشی لینک کنید ؛ دلم میخواد بازم به وب من سر بزنی.
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*اینم وسیله * بیا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)
این وسیله کشتی است اگه خواستی ازراه دریا بیا

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/____________________\~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....

موفق موعید و پیروز باشی.

منتظرم رفیق.
فعلا.

سلام.

خیلی باحالی

Nastaran&Raheleh شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ http://www.sarangheyokorea.blogfa.com

ماهم دوست داریم معنیشو بدونیمممممممممم[نیشخند]یعنی چی اینی که گفتی؟؟ راستی وبت خیلییییییییییی قشنگه لینکت کردیماااااااااااا تو هم خواستی مارو بااسم
★شبی پرستاره در کره ★لینکمون کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد