security jashk

๑اشــــک دل๑

security jashk

๑اشــــک دل๑

فال عشقی



تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری سوم www.pichak.net کلیک کنید


زدم فال عشقی بر این دفتر دل


ز روزگار بنالید  این  کفتر دل


ورق را گشودم بسان لبانم


چو خطی بخواندم بدیده عیانم


همه کس بداند غم ودرد ما را


همه کس ببیندسیمای زردمارا


همه تن و جانم رود سوی یارم


چو او را ندارم منم بیمارم


چنان رنگ پریده کسی حال ندیده


نه کس این حکایت به حالا شنیده


برای دل خود سفر تازه کردم


رهم را برفتن دل اندازه کردم


دل غمیار شکسته ای برادر


دگر عهد عشقی نبسته ای برادر



گفته بودم گر بیائی من تو را مهمان کنم


من تو را مهمان و دل وجان  قربان کنم


جان من قربان رویت ای نگار نازنین


بس بیا پیش دلم شیرین تر از انگبین


جان من امال من قربان یک موی سرت


از همان یک خنده ات گشته ام دربه درت


من خریدار توام ای جنس والای دلم


تو گوهر در بار عشق من همان گلم