security jashk

๑اشــــک دل๑

security jashk

๑اشــــک دل๑

anti trojan-anti ddoser

  ویروس کش  ضد هک با سرعت اسکن خرافی بین 1تا5ثانیه
گزینهshow partitionدرایوها نشون میده میتونید درایور مورد نطرتون رو انتخاب نموده اسکن نمایید prosess runingپروسس برنامه های در حال اجرا رو نشون میده netstatگزینه anoای پی هایی به سیستم شما کانکت هستن نشون میده  بعد از انتخاب ipگزینه nرو بزنید نشون میده ipاز چه کشوری هست .گزینه smartscan&killویروسها و اسپی های جاسوسی روشناسایی و حذف میکند اگرویروسی گزینه anti bot kill داره و حذف نمیشه رو صفحه نشون میده شما با انتخاب ویروس و زدن گزینه remove selectمیتونیدبراحتی حذف نمایید


 دانلود

پسورد 123789


نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام
من برنامه شما رو دانلود کردم موقع اسکن چیزی رو صفحه نشون نداد فقط یه فایل اما میبینم خیلی از کرک ها و patchها رو حذف نموده ایا اینا ویروسی بودن در صورتیکه من Esetnod32اپدیت رو دارم ولی رو این برنامه ها واکنشی نشون نمیده

سلام ابجی بزار توضیحاتی بهتون بدم
اول بگم یقین پیدا کنید فایلهای شما ویروس جاسوسی بودن و بهتره از این کرکها و پچ ها استفاده نکنید بعضی ها که تو کار کرک خبره هستن کرک رو با یک ویروس میکس میکنن تا سیستم های زیادی رو برای اهداف خود قربانی بگیرن برنامه من فقط نرم افزارهایی رو حذف میکند که اطلاعات شما رو از پورت خاصی کش برن

امیر پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام ممنون از برنامه تون

ما بدبخت شدیم اگر اینهمه ویروس ت. کامپیوتر ما بود بیش از 2000 تا گرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد