security jashk

๑اشــــک دل๑

security jashk

๑اشــــک دل๑

وفای غم






                      too       


                                                                   وبلاگ دوست ماه من از سوئد


                                            وفای غم

                   




                        

                  

فال عشقی



تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری سوم www.pichak.net کلیک کنید


زدم فال عشقی بر این دفتر دل


ز روزگار بنالید  این  کفتر دل


ورق را گشودم بسان لبانم


چو خطی بخواندم بدیده عیانم


همه کس بداند غم ودرد ما را


همه کس ببیندسیمای زردمارا


همه تن و جانم رود سوی یارم


چو او را ندارم منم بیمارم


چنان رنگ پریده کسی حال ندیده


نه کس این حکایت به حالا شنیده


برای دل خود سفر تازه کردم


رهم را برفتن دل اندازه کردم


دل غمیار شکسته ای برادر


دگر عهد عشقی نبسته ای برادر



گفته بودم گر بیائی من تو را مهمان کنم


من تو را مهمان و دل وجان  قربان کنم


جان من قربان رویت ای نگار نازنین


بس بیا پیش دلم شیرین تر از انگبین


جان من امال من قربان یک موی سرت


از همان یک خنده ات گشته ام دربه درت


من خریدار توام ای جنس والای دلم


تو گوهر در بار عشق من همان گلم

نفرین

حس میکنم دیگه وقت رفتنم اومده



تموم؛ هرچی  سر روح وتنم اومده



نفرین  برتو  دنیا   بیزارم  ازت



توقلبم  خاطره  جا  نمیذارم ازت

 


دوباره بیکسی

 

  

 با کوله باری  ا زغم  مسافر  یک  راه دورم 


 دیگه نمیخوام چشمات عوض کنه مسیر عبورم 

 

در فصل بهاران من ترجمه ی فصل پاییزم
 

با کوله باری ازغم با ارزوهای حلق اویزم  

 
برو  با یار خودت اونیکه  داری واسش میمیری
 

منم میرم و دوباره بی کسی  دربدری  اسیری

نامه ای سرگشاده سوی خدا



 خواهی نخواهی من عاشق زارتم  

 

 هرروزو هرشب همیشه بیقرارتم 
  

روزی نمودندارایش مشتری وزهره
 

  بر پیچ قلب من نها دند همین مهره
 

 نمیدانم چر ا  با من سر  یاری  نداری
 

  نمیدانم چرا  برلب جواب  اری نداری

 

 ندانم  عشق کدوم غریبه قلبت  ربوده
 

 اون کیه تعویذ و  طلسمش  چه بوده
 

 تومیگی  ما  چون سنگ وچون شیشه
  

اما  من  چی   زنده  به  گور م همیشه

 

امشب گوشه ی دو چشمانم تر خواهم کرد
  

عریضه ها نوشته بر پای  کبوتر خواهم کرد
  

نامه برپای کبوتر  سوی  خدا  فرستم
  

ناله ی دل  اشک قلب  جدا    فرستم
  

خدایا چرا   عشق  رو  خلق   نمودی
  

با خلق  عشق بند براین حلق نمودی 
 

 بارها اسیر بی وفایی یار  گشته ام
 

 سربه بیابان  و دربدردیار گشته ام
  

خدایا بیمارم بر بالین کسم  نیست
  

کس هم دم  کس  دلواپسم نیست

  

عشق اون  تاب و طاقتم  دود   کرده
 

 سیلی  زده  اسایشم    کبود   کرده

 

 خدا یایا این عشق  رو زقلب من بردار  

 

 یا دیر نگردد  سرم بیرق  شود   بر دار