security jashk

๑اشــــک دل๑

security jashk

๑اشــــک دل๑

پاسخ

این کامنت رو با پاسخ از قسمت نظرات CUT نمودم.



تو در دلت غم داری


نه نه


با شعرات خیلی کم داری


بر عاشقان مرحمی


همچو سم داری


پاسخ:



حوصله سررفت وسر حــــالی دررفـــت



 در این پاکـت خـــالی  یک  نخ سیگارکم



زدرد فراقم خراب بغــــداد به عراقـــــــــم



 بر راحت قلبم یک وعده ی دیــــدارکـــــم



گرغم نداشــتم چـش پرنـــــــم نداشــــــتم



درهجوم کسادی یک رونق بـازارکــــــــم



هرکی  نیش زد یکی کـــــم یکی بیش زد



 درجمع نیش زنان تو بدهیم ازار کــــــــم



به هرکی نیش بزن بربیگانه وخویـش بـزن



 بیا  که در این میدان ســــگ هــــــار  کــــم



نت سرعتش کــــم و قلب اغشته ی غـــــــــم



 یک برگه ی کاغذ ویک عددخودکار کــــــــــم



مع مع  بز تالــــی توکله جای عقل خالــــــی



  عقل که تو داری اندازه ی خروار کــــــــــــم



دور وبرت بپا      بعد   شـو ســـــه پـــــــــا


همین یکی شا......نت برروی بلـــوار کـــــــم



درعالـم هرچی کمبود برپیشانی توجمع بــــود



               

کم داری کم داری کم داری به شدت رگبـــار کـم



دعوت نامه دادیم یا وعده ی کیک خامه دادیـم



  بر کلبه غمیارتشریف فرمایی یک سربارکـــم                           


اشک نیومد


  اشک نیومد بگشاید گره  تنهایی  مارا



  نیومد  بخشکاند ریشه ی غم چودریارا


          

  صحرای دلم هرلحظه  خشک و خشکتر



  اشک نیومد  گلستان کند قلب  صحرارا

 

          

  خسته ام خسته از این تکرار هر روزی



  اشک نیومدمعنی ببخشدامروزوفــردا را


         

  دلشکسته و غمگین در کنج این خراب اباد



  اشک نیومد تا حسم حس بالای  ابرا را


         

  نگاه  قلب تنهایم اویزان بر حلقه ی  در



  اشک نیومد نیومدمونس این قلب  تنهارا


        

  قلب شکسته ی من خونه ی انبوه دردست



  اشک نیومد مرهم بگردد جمله ی درد هارا


        

  قلب ارزویم گشت فسرده وسرد چون تگرگ



  اشک هجوم نبرد شبیخون زند ریشه سرمارا




      

  کاش میتونستم بارنگ عوض کردنم رنگ سیاه


     زندگیم رو عوض کنم...کاش میتونستم



     

کاش میتونستم یک لحظه شادی رو به


 قلبی که برای زنده نگه داشتنم میتپدهدیه بدم




     

کاش قله ی کوه غم من رو کسی فتح مینمود

     

 کاش تعبیر خواب چشمان بیخوابم رو کسی


بهم میگفت

     

   کاش من وشادی برروی دوخط موازی نبودیم


   

  اشک من بدون ماسک بودم


                  اشک پوزش می خوام

     

     اشک...............


       

     چیقد ساده به دلم نشستی


       چیقد ساده دلم شکستی

       

     نه نه  دلمو نشکستی


                 تقدیرمنه باید بی کسی هایم


                                  زندگی کنم

 

هدیه به غمیار مهربان و وبلاگ زمین لشکری ( قلب شکسته ام )

باید در تو می مردم که مردم


باید در تو می رفتم که رفتم


باید در تو ..


تو می شدم که شدم


حالا آمده ای که مرا از که پس بگیری ؟


از خودت !؟ 



نسرین بهجتی






نسرین بهجتی



وبلاگ و اشعارعاشقانه ی بینهایت زیبای شاعره بلوچ نسرین بهجتی بر روی عکس ایشون کلیک کنید



کرکس غم


سهم من ازاین دنیایک قلب شکسته 




به نظاره ی غروب ارزوها نشسته





بهردسبرد براین لاشه زهم گسسته




کرکس غم, فوج فوج دسته به دسته