security jashk

๑اشــــک دل๑

security jashk

๑اشــــک دل๑

پدر (یادت به خیر)

پدر بعد از اینکه تو رفتی


در جشن تولدم


هیچ شمعی روشن نشد بلکه هر روز


شاهدتشییع جنازه شادیهایم بودم.


دیگه چشم انتظار شادی  نمیمانم


ایمان دارم


شادی در رویاهام هم نخواهد امد


دیگه شعاعی واس نگاه شادم باقی


نمانده .بلکه نگاهم


یک خط ممتد رو می پاید که مبدا و


مقصدش غم وتنها بودن است


پدر یاد تو و یاد دلخوشی هایم به خیر

راضی به رضایت

دریاد منی و هیچ گه نکنی یادم


ناله کنم نشنوی ناله و فریادم




راضی به رضایت جانم به فدایت


              نه ز بخت بدم نالم نه زجور و جفایت


این جان ناقابل تقدیم کنم من


                  گر فنای  من هست  راز بقایت

نومید نیستم

سایه غمت برسر تاروپود احساسم


گلایه ای نیست


همه چی تسلیم عشق خو اهد شد


حتی تقدیر


دوباره قرعه خواهم انداخت


شاید ان روی سکه....


نومید نیستم


گرچه لبریز ازغم


دستان پینه بسته دلم


حکایت از .....


اید روزی


به سخره گیرم غمت را

غمش

غمش به زور مندی شب پوزخند


میزند



همان شب که حتی خورشید رو


می بلعد




سعدی جون

قول سعدی

چو گرد کسی بسیار گردی


گربس عزیزی خوار گردی


سعدی جون :

 

پروانه دیده ای دور شمع نگرده


شمع دیده ای گریه نکرده


بود در عصرتون همچین پدیده ای


ناله نکند خار به دل خلیده ای


درعصر شما ماه جاش بالا بود


تفاوتی که با عصر حالا بود


عصر ما ماه به زمین اومده


غارتگر دل شب به کمین اومده


سعدی جون:


چی کنم زیادی اب زسرم گذشته


زبامم افتاد اون یکی تشته


خنجر میزنن بر جون بر تن من


نقشه میکشن طرح شکستن من


با حرفا منو ابم میکنن


حتی دیوونه خطابم میکنن


مشاعرم دیگه چیزی نمی ارزه


شکستن دلم ا دای فرضه


چرا چرا ؟!

 


یه روزی تو بودی تک ستاره ام     


             نمی گیری سراغ قلب پاره پاره ام  


سخت دل دادی اما آسون بریدی  


            به زنجیر کشیدی نمودی آواره ام  

 

 


چرا به زنجیر کردنم هوس نمودی  


           میون تنها ، تنها بی هم نفس نمودی  


مگر آزادی ام تو را رنجت می داد  


           چه ظالمانه حبسم در قفس نمودی  

 

 


گر گذری بر اهل قبور نمودی  


               بر مزار کهنه ام عبور نمودی  


بگو کعبه اش خانه ی من بود  


              روزی عاشق و دیوانه ی من بود .

دیوانه ام

 

 

 من دیوانه ام اما دلبرانه ام



 دل برم به وسعت ترانه ام


 

دریایی زعشق هستم من



 با احساس آبی نیلوفرانه ام


 

دریایی زعشق(غم) هستم



 پر موج در اوج بی کرانه ام 

سیل اشک

 سینه پر سوز دل اکنده ی غم دارم

 

 

رو مژه هام قطره های شبنم دارم 

 

 

توده ی کم فشار واسمان چشام ابری 

 

 

بر روی گونه هام بارندگی نم نم دارم 

 

 

بهر بارش جو چشمونم کاملا عالیست 

 

 

اسمون چشمام ابرباران زا همدم دارم 

 

 

لحظه به لحظه تراکم ابرها بیشتر 

  

 

جاری شدن سیل خطرش هر دم دارم 

امان

عکس جالب و دیدنی


امان ازاین همه عاشق کشی امان از این همه لاشه


امان از معشوق بی ترحم انگشتش بر روی ماشه


امان از این همه شعر امان از این همه شاعر


امان از این همه دسبرد شعر دزدان ماهر


امان ازاینهمه سردار امان ازسرای بردار


امان از بی پناهی گنجشک امان ازگربه های پردار


امان از این همه رهزن میون هرکوی برزن


امان از این همه جلاد امان از این همه سر زن


امان ازاین همه درد امان ازاین همه رنج


امان از قلب سوراخ سوراخ به مانند اسفنج